Od 4. ledna 2022 je zprovozněn nový elektronický systém objednávání a úhrady stravy:
- registrace strávníka bude možná pomocí e-mailu, který má žák (může to být soukromý i školní e-mail) zadán ve školním informačním systému (lze ho změnit u třídního učitele)
- platba kreditu bude probíhat v rámci webové aplikace pomocí platební brány nebo platbou v hotovosti (i kartou) v kanceláři jídelny vždy v pondělí od 11:00 do 12:30 h
- platební brána umožňuje několik variant placení:
- pomocí platební karty
- pomocí přímého přesměrování do internetového bankovnictví (8 bank)
- pomocí platby z jiné banky zadáním údajů pomocí QR kódu nebo klasicky číslo účtu, variabilní symbol
- objednávka stravy bude probíhat rovněž ve webové aplikaci nebo na terminále v jídelně (přihlášení přiložením čipu, výběr stravy na displeji, dalším přiložením čipu potvrdíte objednávku a odhlásíte se
- výdej stravy bude probíhat pomocí čipu, který žáci využívají pro vstup do školy
Stávající papírové stravenky lze využít pouze do konce ledna 2022!