Nový systém objednávek stravy

Pavel MichalíkAktuality

Od 4. ledna 2022 je zprovozněn nový elektronický systém objednávání a úhrady stravy:

  • registrace strávníka bude možná pomocí e-mailu, který má žák (může to být soukromý i školní e-mail) zadán ve školním informačním systému (lze ho změnit u třídního učitele)
  • platba kreditu bude probíhat v rámci webové aplikace pomocí platební brány nebo platbou v hotovosti (i kartou) v kanceláři jídelny vždy v pondělí od 11:00 do 12:30 h
  • platební brána umožňuje několik variant placení:
    • pomocí platební karty
    • pomocí přímého přesměrování do internetového bankovnictví (8 bank)
    • pomocí platby z jiné banky zadáním údajů pomocí QR kódu nebo klasicky číslo účtu, variabilní symbol
  • objednávka stravy bude probíhat rovněž ve webové aplikaci nebo na terminále v jídelně (přihlášení přiložením čipu, výběr stravy na displeji, dalším přiložením čipu potvrdíte objednávku a odhlásíte se
  • výdej stravy bude probíhat pomocí čipu, který žáci využívají pro vstup do školy

Stávající papírové stravenky lze využít pouze do konce ledna 2022!

Obecná informace pro strávníky Sigrestu s. r. o.